Tisztelt Hölgyem / Uram!

 

.

Kérem engedje meg, hogy bemutassam társaságunkat, a Geotim Kft-t.

1990-ben indítottuk vállalkozásunkat, mely elsősorban irodák- irodaházak karbantartó takarítására, építkezések átadás előtti piperetakarítására alakult. Az eltelt évek alatt tevékenységeinket folyamatosan bővítettük megrendelőink igényeinek és elvárásainak megfelelően. 

Valamennyi épületfajta belső-külső takarítása – irodák, irodaházak, iskolák, gyárak, üzemcsarnokok, üzletek, bevásárló központok, intézmények, szakmai helyszínek, élelmiszeripari termelő üzemek, ipari- és lakóparkok – megtalálható szerződött munkáink között. 

Takarítási tevékenységünk során különös hangsúlyt fektetünk az állagmegóvó, környezetbarát technológiák alkalmazására. A cégünk által alkalmazott takarítási technológiák megfelelnek a Magyar Szabvány előírásainak, valamint az Európai Unió követelmény rendszerének is eleget tesznek.  

Az általunk használt tisztítószerek környezetbarát, biológiailag lebomló, nagy tisztítóhatású, jó minőségű és kellemes illatanyaggal rendelkező, a magyar szabványnak megfelelő termékek. 

A lehetőségekhez mérten, a területek által megkívánt mértékben fejlesztjük, bővítjük gépparkunkat. Rendelkezünk nagyteljesítményű ipari takarítógépekkel, ipari porszívókkal, súroló automatákkal, szőnyeg- és kárpittisztítókkal, kerti gépekkel. Beszállítóink tanácsadóival, valamint Minőségügyi szaktanácsadónkkal szorosan együttműködve alakítjuk ki a megfelelő tisztítási technológiát a terület adottságait és az igényeket figyelembe véve. 

clean1

A takarítási időszakokat a helyiségek funkcionális feladatainak figyelembe vételével alakítjuk ki úgy, hogy a munkavégzés ne zavarja az épületben folyó napi tevékenységet. Munkavégzésünk során kiemelt figyelemmel kezeljük az ügyfélfogadó területeket – bejárati ajtó és környéke – azzal a céllal, hogy a Megrendelőhöz érkező ügyfelek, vendégek már a belépésükkor érezzék a tiszta, rendezett, barátságos környezetet. 

Cégünk törekszik egy állandó és megbízható alkalmazotti állomány kialakítására és a fluktuációs ráta alacsony szinten tartására. Filozófiánk szerint a megfelelő szakképzettség megléte mellett csak a kellően motivált és elégedett munkavállalók képesek a minőségi munkavégzésre. A biztos munkaerőháttér garantálja az ügyfelek számára is a hosszútávon stabil, magas színvonalú szolgáltatást. Megrendelőink többségénél – akár 15 éve folyamatosan – ugyanazok a munkatársaink dolgoznak, akiket a szerződéskötésünk után a területre helyeztünk. A helyszíni csoportvezető folyamatosan tartja a kapcsolatot a területen dolgozó személyzettel és a Megrendelő illetékes vezetőjével. Az ilyen jellegű konzultációk alkalmával tudjuk szolgáltatásunkat tervezni, ütemezni és javítani a megrendelő igényeihez alkalmazkodva.

Mindezeknek köszönhetően mindig magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, kérésekre azonnal reagálunk. Az alkalmazottakkal szemben támasztott alapkövetelmény a tevékenységnek megfelelő szakképzettség, a leinformálhatóság, az ápolt megjelenés, a formaruha viselése és az erkölcsi feddhetetlenség. Célunk a megbízhatóság, pontosság, első osztályú munka, határidők pontos betartása, rugalmasság, s hogy a megrendelő mindig elégedett legyen. Törekszünk a jó kapcsolatra üzleti partnereinkkel most és a jövőben is, és ezt csak úgy érhetjük el, ha szolgáltatásaink minőségiek, és áraink versenyképesek.

Amennyiben további információra van szükségük, úgy szívesen állunk rendelkezésükre, akár egy személyes találkozó keretében is.

Bikádi Györgyné ügyvezető  

desk1